Rugsėjo 23 d. Nacionaliniame Kauno dramos teatre vyko Kauno performatyvaus scenos meno kultūros įstaigų vadovų ir Kaunas 2022 atstovų susitikimas. Jo tikslas – megzti įstaigų partnerystes, rengiant projektus ir paraiškas „Kaunas – Europos kultūros sostinė 2022“ programai bei ieškoti būdų kaip savo kūrybinį potencialą išnaudoti ConTempo festivalyje.

Susitikime dalyvavo Nacionalinio Kauno dramos teatro generalinis direktorius Egidijus Stancikas, Kauno valstybinio muzikinio teatro vadovas Benjaminas Želvys, šio teatro vyriausias režisierius Kęstutis Jakštas, Kauno valstybinio lėlių teatro vadovas Sigitas Klibavičius, lėlių  teatro aktorė ir Meno tarybos pirmininkė Rasa Bartninkaitė, Kauno miesto kamerinio teatro direktorė Jurga Knyvienė, Kauno šokio teatro „Aura“ atstovė Emilija Rimašauskienė, „Kaunas 2022“ Scenos menų kuratorė Gintarė Masteikaitė bei programos „Atsibusk, sukrusk“ kuratorė Agnė Burovienė.
„Kaunas 2022“ scenos menų kuratorė Gintarė Masteikaitė detaliai pristatė festivalį ConTempo ir supažindino su jo augimo vizija. Pasak „Kaunas 2022“ atstovų – pagrindiniai šio festivalio tikslai – tarptautiškumas, aukšta meninė kokybė, o didžiausia siekiamybė – per ateinančius metus užauginti stiprų ir savarankišką festivalį, kuris gyvuotų ir pasibaigus „Kaunas 2022“ metams, pritraukiantį didelį skaičių žiūrovų iš visos Lietuvos ir Europos.
Susitikimo metu dalyviai pasidalino savo vizijomis, aptarė naujų auditorijų pritraukimo klausimus, idėjas, viena jų – kartu su pagrindinėmis miesto įstaigomis festivalio programoje vystantys showcase’ai, tarptautinės produkcijos pristatymas viso teatrinio sezono metu. Taip pat dalyviai numatė tolimesnius žingsnius, tarp jų – bendradarbiavimo sutarties pasirašymas.
„Mums svarbiausia kūrybinė raiška ir aukštos meninės vertės produkcija. Dėl to visi ir stengiamės, bet pavieniui ne visada pavyksta. Festivalis ConTempo kaip tik yra tinkamas skydas, po kuriuo gali reikštis visos Kauno miesto kultūrinės įstaigos“, – reziumavo Egidijus Stancikas.
Nacionalinio Kauno dramos teatro informacija.