@ Fotografas
Nicolas Grospierre’as – fotografas, daugiausia fotografuojantis architektūrą, ir menininkas, dirbantis išplėstinėje fotografijos srityje. Prieš pasukdamas į fotografiją jis studijavo politikos mokslus ir sociologiją Paryžiaus politikos mokslų institute ir Londono ekonomikos mokykloje. Šiuo metu gyvena Varšuvoje.
Viena vertus, jo, kaip fotografo, kūryba sutelkta į dokumentinius projektus, kuriuose tyrinėjama kolektyvinė atmintis ir viltys, susijusios su modernizmo architektūra, dabar, kai utopinė jos ideologija išblėso. Kita jo kūrybos pusė sutelkta į konceptualią fotografiją, pabrėžiančią proto žaidimus ir vizualinius paradoksus, kartu pateikiant patrauklius ir jausmingus vaizdus ir net instaliacijas.
2008 m. 11-ojoje Venecijos architektūros bienalėje už parodą „Hotel Polonia“ Lenkijos paviljone jis buvo apdovanotas „Auksiniu liūtu“ (kartu su Kobu Laksa, kuratoriais Grzegorzu Piąteku ir Jaroslawu Trybuśu).
Naujausias jo fotografijų albumas „Modern forms. An Expanded Subjective Atlas of 20th Century Architecture“ (2022 m.) išleido leidykla „Prestel Publishing“.
Naujausios parodos: „Architektūra ir architektūra: T A T A R A T A T A T“, Signum Foundation, Venecija, 2010 m.; One Thousand Doors, No Exit, Graham Foundation, Čikaga, 2011 m.; Paper Planes, Arup, Londonas, 2011 m.; The City that does not exist, Bunkier Sztuki. Krokuva, 2012; Axonometria, Alarcon Criado Galeria, Sevilija, 2012; The Oval Offices, Valstybinė meno galerija, Sopotas, 2013; A Glass Shard in the Eye, BWA Warszawa, 2014; Modern Forms, Architectural Association, Londonas, 2016; Heliosophia, Alarcon Criado Gallery, Sevilija, 2017, Todo Palidece ante el Libro, Centro de Arte Alcobendas, Madridas, 2017; Miestas, kurio nėra, Peresvetov Pereulok galerija, Maskva, 2018 m., Geriausias įmanomas miestas, Architektur Galerie, Miunchenas, 2018 m.; Subjektyvus šiuolaikinės architektūros atlasas, Fotografijos institutas Fort, Varšuva, 2019 m.; LCAXN, Le Corbusier fondas, Paryžius, 2021 m.
www.grospierre.art.pl